Mijn pakket is niet bezorgd. Wat kan ik doen?
Zoals beloofd werken we met u samen totdat uw bestelling is ontvangen, zelfs als dat betekent dat er een vervangend exemplaar GRATIS wordt toegezonden!
Hier zijn de veelvoorkomende redenen waarom pakketten niet worden bezorgd:
- Item geweigerd door de geadresseerde.
- Onjuist / onleesbaar / onvolledig adres.
- Verlopen bewaartermijn: in sommige landen wordt ontvangers aangeraden hun pakketten op te halen bij het plaatselijke postkantoor. Als het pakket niet wordt opgeëist, wordt het teruggestuurd naar de afzender.
- Afwezigheid geadresseerde: geadresseerde niet beschikbaar op het moment van levering.
- Douanebeleid, regels en voorschriften.
- Item geweigerd door de geadresseerde.
- Onjuist / onleesbaar / onvolledig adres.
- Verlopen bewaartermijn: in sommige landen wordt ontvangers aangeraden hun pakketten op te halen bij het plaatselijke postkantoor. Als het pakket niet wordt opgeëist, wordt het teruggestuurd naar de afzender.
- Afwezigheid geadresseerde: geadresseerde niet beschikbaar op het moment van levering.
- Douanebeleid, regels en voorschriften.
Neem contact op met uw plaatselijke postkantoor om een nieuwe bezorgdatum te regelen of haal uw pakket op. Vaak heeft de koerier een ophaaldeadline van 7 dagen. We raden u aan om uw pakket direct op te halen, anders kan het worden teruggestuurd naar onze verzendpartner. Als het pakket is geretourneerd naar de afzender, wordt het automatisch teruggestuurd met extra verzendkosten.
Is uw pakket niet bezorgd neem dan zo snel mogelijk contact met ons op zodat we tot een oplossing kunnen komen.